Vi hjelper deg med følgende
-
Reise- og avbestillingsforsikring
Forsikringen dekker uhell, sykdom og tyveri av verdisaker på reise når minimum 50 % av reisens utgifter til transport og/eller hotell er betalt med et av våre kredittkort.
Vil du vite mer om de generelle betingelsene last ned forsikringsvilkårene.
-
ID-tyveriforsikring
Identitetstyveri er alle situasjoner hvor en person uberettiget utgir seg for å være en annen gjennom misbruk av personopplysninger, med den hensikt å oppnå økonomisk vinning, enten gjennom tyveri, bedrageri, dokumentforfalskning eller andre ulovlige handlinger.
Dersom identitetstyveri har oppstått gir forsikringsselskapet tilgang til juridisk bistand inntil kr 50.000,- dersom kredittkortet har vært i bruk de siste 45 dagene eller har utestående revolverende kreditt. Egenandelen er på kr 4.000,-.
Forsikringen er inkludert kun i Eika Kredittkort Direkte, ikke i Eika Ansatt Direkte. Men informasjon finner du i avtalevilkårene. -
Reklamasjon
Har du fått belastet et beløp dobbelt, ikke mottatt vare etter bestilling på internett eller er utsatt for svindel på ditt Visa kredittkort fra Eika Kredittbank kan du be om å få tilbakebetalt beløpet gjennom reklamasjon.
Du kan enkelt opprette en reklamasjonssak ved å besøke reklamasjonsportalen for bank- og kredittkort utstedt av Eika.
-
SkademeldingUtsatt for uhell, sykdom eller tyveri på reise? Skaden melder du enkelt i skadeportalen.